קל מאוד למצוא אותנו!

טיולים - נקודת מפגש (כיכר העיר העתיקה)

נקודת המפגש של כל הטיולים שלנו, מלבד סיורי הבירה והרוחות) נמצאת בפינת רחוב פריז (Pařížská) וכיכר העיר העתיקה. הוא נמצא מול כנסיית סנט ניקולס וממש ליד משרד התיירות הצ'כי. הקבלה של המלון שלך תיתן לך את ההוראות אם תשאל אותם.

כיכר העיר העתיקה היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר של פראג וממוקמת רק חמש דקות הליכה מתחנת המטרו Staromestsa. תוכלו למצוא את המדריך שלנו מחכה לכם עם מטרייה אדומה ועליה לוגו החברה שלנו. הנכם מתבקשים להיות שם לפחות 10 דקות לפני תחילת ההליכה.

זיהוי המדריך שלך

מדריך הטיולים יישא מטרייה אדומה ועליה שם החברה והלוגו.

כיכר מריאנסקה

כיכר מריאנסקה היא נקודת המפגש עבור החלק השני של סיור ההליכה החופשי שלנו בלבד.

זיהוי המדריך שלך

מדריך הטיולים יישא מטרייה אדומה ועליה שם החברה והלוגו.

 

מתי להגיע

אנו ממליצים להגיע 10 דקות לפני תחילת סיור ההליכה או 15 דקות לפני מועד היציאה של הסירה.

 

ספר מוקדם

הסיורים שלנו מוגבלים בקיבולת, אז אנו ממליצים להזמין באינטרנט מוקדם כדי להבטיח את מקומכם בסיור. זה חל במיוחד על הפלגות הנהר שלנו, מכיוון שיש להם סידורי ישיבה מוגבלים.

 

מונית לנקודת המפגש וממנה

אם תרצה, נוכל לאסוף אותך מהמלון ולהוריד אותך בנקודת המפגש, ואז להחזיר אותך למלון או ליעד שלך לאחר סיום הסיור. תוכלו להזמין שירות זה, במיוחד אם המלון בו אתם מתארחים אינו במרכז העיר. עבור כל כיוון (אל או משם), אנו גובים 300 CZK עבור קבוצה של 1-4 אנשים ו- CZK 400 עבור 5-8 אנשים.

 

סירות - רציף היציאה

מכיוון שיש לנו הפלגות שונות (ארוחת ערב, צהריים ושייט בסירות ג'אז), ישנן נקודות מפגש שונות. לאחר ביצוע ההזמנה, תקבל דוא"ל אישור עם מידע מפורט על נקודת ושעת היציאה.