Private transfers העברות מיניבוס משותפות VIP limos

חסוך עד 50% בהשוואה למוניות רחוב רגילות, ושחרר חיסכון גדול עוד יותר עם המבצעים המיוחדים שלנו!

תמחור

שירותי העברה פרטיים

אם אתם מעדיפים לא לחלוק רכב או מיניבוס עם אחרים, שירותי הסעות משדה התעופה של פראג הם האופציה המושלמת עבורכם. עם שירות העברות פרטי זה, אתה משלם לכל רכב ולא לאדם, כלומר תחויב בתשלום קבוע. תשלום זה משתנה בהתאם לגודל הקבוצה שלך והוא מחויב לכל רכב. בניגוד למוניות רחוב רגילות, התעריפים נשארים קבועים ללא קשר לשעת הנסיעה או משך הנסיעה, כולל עיכובים בתנועה. אם אתם צריכים שירות חזרה מנמל התעופה של פראג לעיר ובחזרה, פשוט שלם כפול ממחיר ההעברה ליחיד.

לחץ כאן כדי לקרוא עוד.

מטיילים עם קבוצה גדולה? הזמינו את המיניבוס!

אחד החסרונות העיקריים של מוניות בשדה התעופה הוא שהן יכולות להכיל רק עד שלושה נוסעים, ולעתים קרובות משאירים מעט מקום למטען שלך. אם אתה מטייל עם קבוצה גדולה, זה יכול להוביל לבעיות דומות. עם זאת, עם שירותי הסעות משדה התעופה של פראג, תוכלו להימנע מבעיות אלו וליהנות מחוויה מעולה! הרכבים הגדולים יותר שלנו מארחים בנוחות אותך, את חבריך ואת כל המטען שלך, ומבטיחים מסע מרגיע אל היעד שלך.

בחרו במבצע מיוחד של MINIVAN בעת מילוי טופס ההזמנה, והתחלתם! חלים תנאים והגבלות.

תמחור

שירותי הסעות משותפים

אם אתה פועל בתקציב מצומצם, שירות ההעברה הזה מושלם בשבילך. אתה תיסע עם קבוצת נוסעים אחרים במיניוואן בין המלון לשדה התעופה, ותיהנה ממחיר נמוך יותר. שימו לב כי מחיר זה חל על נסיעה בכיוון אחד בלבד. אם אתם מחפשים להזמין נסיעה הלוך ושוב, פשוט שלם כפול ממחיר הנסיעה לכיוון אחד.

למידע נוסף על שירות העברת הסעות משותפות, לחץ כאן .

תמחור

טיילו בסטייל בלימוזינות היוקרתיות שלנו

הודע לאנשים שאתה בעיר על ידי נסיעה מ/אל שדה התעופה באחד מרכבי המנהלים שלנו או בלימוזינות מתיחה. בדומה לכל שירותי ההעברה האחרים שלנו, תצטרך לשלם עמלה קבועה עבור שירות זה במקום עמלה לאדם. אינך צריך לדאוג לגבי הלינה של המסיבה שלך, מכיוון שאנו נכיל את כולם - לא משנה מה הגודל.

תוכלו לבחור ברכבי מנהלים כמו מרצדס E קלאס או S קלאס, או לימוזינות מתוחות כמו לינקולן TC120, לנצ'יה תימה, האמר H200 או קאדילק אסקלייד.

אם תרצו לדעת עוד על שירותי העברת רכבי היוקרה שלנו, אנא לחצו כאן .

הורד את המחירון המלא: מחירון CZK/EUR