שאלות נפוצות - הזמנות

1איך מבצעים הזמנה?

הדרך המומלצת היא לבצע הזמנה מקוונת , למלא את כל הפרטים הנדרשים, ואישור נשלח אליך באופן מיידי. אינך נדרש לשלם מראש או להזין נתוני כרטיס אשראי כדי להבטיח את הזמנתך. למסלולים קשים יותר ובקשות מיוחדות, שליחת מייל היא הדרך הטובה ביותר. ניתן לבצע הזמנות גם בטלפון (למרות שזו דרך פחות מומלצת); במקרה זה, נא להחזיק את מספר הטיסה, זמן ההגעה ושם הנוסע המוביל בהישג יד כדי לזרז את תהליך ההזמנה.

2אני צריך לשנות/לבטל את ההזמנה. מה עלי לעשות?

אם אתה צריך לשנות או לבטל את ההזמנה שלך, הדרך הקלה ביותר היא להיכנס למנהל ההזמנות שלך. אם אינך יודע את פרטי הכניסה שלך, פשוט לחץ על הקישור לסיסמה שנשכחה . אתה יכול גם לשלוח לנו דוא"ל או להתקשר אלינו.

3לא קיבלתי את דוא"ל האישור שלי. למה זה ומה אני יכול לעשות?

לאחר השלמת ההזמנה, תופנה לפרופיל שלך כדי להוריד אישור PDF או לערוך/לשלם עבור ההזמנה שלך. במקביל, נשלח אישור בדוא"ל למייל שלך. אם לא קיבלת אישור, כדאי גם לבדוק את תיקיית הספאם שלך כדי לראות אם היא נמצאת שם. אחרת, ייתכן שתמסור לנו את כתובת הדוא"ל השגויה שלך בעת ביצוע ההזמנה, או שההזמנה לא בוצעה. במקרה כזה, צור איתנו קשר, ונשמח לבדוק את ההזמנה שלך.

4האם תינוקות נחשבים?

כן, אנו סופרים תינוקות וילדים כאנשים במפלגה שלך. על פי החוק הצ'כי, אנו נדרשים להשתמש במושבים לילדים, ואנו מספקים אותם ללא תשלום. כדי שנהיה מוכנים לכך לגמרי, אנא השאירו לנו פתק בטופס ההזמנה שלכם ומספר לנו כמה ילדים יהיו אתכם.

5מה קורה אם הטיסה היוצאת שלי מתעכבת?

הנהג שלך יישאר מודע למועד ההגעה של הטיסה שלך ויחכה לאסוף אותך בכל פעם שהטיסה שלך תגיע - הכל ללא תוספת תשלום.

6אם אתה צריך לאסוף מפתחות ממשרד לפני שאתה הולך לדירה שלך.

אם אתם שוהים בדירת נופש או שירות וצריכים לאסוף מפתחות במשרד ההשכרה/סוכנות ההזמנות לפני היציאה לדירה שלכם, אין תוספת תשלום (אם שתי הכתובות במרכז העיר). אנו גובים תשלום נוסף רק אם הנהג צריך לחכות לך תקופה ארוכה משמעותית (בדרך כלל יותר מ-15 דקות).

7איך אתה משתמש בזמן ההגעה המתוכנן של חברת התעופה שלי כדי לחשב את זמן האיסוף שלי?

כאשר תבצע את הזמנת ההסעה לשדה התעופה, תספק לנו את זמן ההגעה המתוכנן של הטיסה שלך. מכאן, אנו עוקבים אחר הטיסה שלך "בזמן אמת", כך שבין אם המטוס שלך בזמן, מוקדם או מאוחר, אנו מודעים למצב הטיסה שלך ונפגוש אותך על סמך זמן ההגעה שלך בפועל. אנחנו גם קובעים שתצטרך לאסוף את החפצים שלך בחגורת איסוף המטען. הנהג נמצא בלובי ההגעה כ-5 עד 15 דקות לאחר הגעתכם בפועל.

8אני רוצה להשתמש בשירות שלך אבל אני חושש שאפספס את טיסת הקונקשן שלי. מה אתה ממליץ?

אם תוכל להודיע לנו במקרה הבלתי סביר שאתה, למשל, תפספס את טיסת ההמשך שלך, נשנה את ההזמנה שלך בהתאם - אין חיוב. אתה יכול לשלוח לנו דוא"ל, להתקשר או אפילו לשלוח לנו הודעת טקסט ב-+420 777 777 237 לגבי הטיסה שהחמצת.

9יש לי בקשה מיוחדת (כיסא לתינוק, כורסא וכו'). איך אני מודיע לך?

אם אתם זקוקים לשירות הסעות מיוחד כגון רכב עם כיסא לתינוק, מקום נוסף לעגלה או נסיעה עם נוסעים מוגבלים, אנא שימו לב לכך בעת ביצוע ההזמנה.

10איפה אנחנו פוגשים את הנהג שלנו? איך נזהה את הנהג שלנו?

כאשר תגיעו לתחנת הרכבת או לנמל התעופה של פראג, הנהג שלנו יחזיק בכרטיס כתום גלוי עם לוגו החברה שלנו ושם הנוסע הראשי שלכם מודפס עליו. לחץ כאן למידע נוסף ותמונות בנושא.

11מהן שעות הפעילות שלך?

אנו מפעילים את שירותי התחבורה שלנו בפראג 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה, כולל כל החגים.

12כמה זמן לוקח משדה התעופה של פראג למרכז העיר?

הנסיעה משדה התעופה של פראג למרכז העיר אורכת בדרך כלל כ-25 דקות ברכב ועד 40 דקות אם יש עומס תנועה כבד.

13באיזו שעה תאסוף אותנו ביום העזיבה?

בדרך כלל אנו ממליצים על זמן איסוף עבור שירות ההסעות שלך משדה התעופה של פראג של כשעתיים וחצי לפני יציאת הטיסה עבור טיסות מחוץ לאיחוד האירופי, ושעתיים לפני יציאת טיסות האיחוד האירופי. עבור הסעות משותף או אוטובוס הסעות, אנו ממליצים מאוד להזמין את זמן האיסוף שלך לפחות 3 שעות לפני מועד ההמראה של הטיסה. עם זאת, בסופו של דבר, אתה יכול להחליט על זמן היציאה שלך.

14מה אם יש לי מטען גדול במיוחד?

אנו לא גובים תשלום עבור מזוודות גדולות במיוחד, אך נשמח לקבל הודעה מראש לשלוח מכונית גדולה יותר במידת הצורך.

15האם אתם מציעים נתיבי תחבורה אחרים מלבד נתיבי שדה התעופה של פראג?

כן, מלבד הסעות משדה התעופה של פראג, אנו מספקים גם הסעות אל ומכל תחנת רכבת/אוטובוס של פראג ושירותי מוניות בתוך פראג. אנו יכולים גם לארגן על פי דרישה העברה מהעיר פראג או משדה התעופה לכל מקום אליו תרצו להגיע.

16יש לך ביטוח?

ל-Prague Airport Transfers sro ולספקיה יש ביטוח אחריות ציבורית מלא במקרה של תאונות. עם זאת, אנו ממליצים להצטייד בפוליסת ביטוח נסיעות שתקפה למשך כל הטיול.

17מהי מדיניות העישון שלך?

כל הרכבים שלנו הם ללא עישון.

18מה קורה אם אני מבטל את הטיול שלי?

אתה יכול לבטל את ההזמנה שלך בכל עת. אם אתה זכאי, וההזמנה שלך שולמה מראש, ההחזר שלך יוחזר אוטומטית לכרטיס ששימש לתשלום. בדרך כלל, עבור כל ההזמנות שמקורן בפראג שאינן מסופקות על ידי לימוזינות, תמיד ניתן החזר אם אתה מבטל לפחות שעתיים לפני האיסוף שלך. לפרטים מדויקים, אנא בדוק את התנאים וההגבלות שלנו.

19מתי אני יכול להזמין הסעה משדה התעופה?

המערכת שלנו מאפשרת לך לבצע הזמנת תחבורה של פראג עד 365 ימים לפני תאריך הנסיעה שלך.

20מטיילים עם כלב.

אם אתם נושאים כלב, שימו לב שיש לשים את הכלב בארגז כלב. אחרת, ייתכן שלא נוכל להכיל את ההובלה שלך. אין חיובים נוספים עבור הובלה כזו, אך ייתכן שנצטרך להשתמש ברכב גדול בהתאם לגודל הכלב שלך.

21איך ההזמנה עובדת?

לאחר מילוי הטופס, תקבלו מייל אישור הכולל את כל הפרטים (כגון היכן לפגוש את הנהג, איך משלמים וכו').

22האם אתם מציעים סיוע בכסא גלגלים?

אנחנו לא מציעים רכבים מצוידים במיוחד כדי להתאים למשתמשים בכיסאות גלגלים. הרכבים שלנו אינם מצוידים ברמפות או מעליות לכיסא גלגלים. תוכל לפנות לרשות שדה התעופה המקומית לקבלת סיוע.

שאלות נפוצות - תשלומים

1אפשר לקבל קבלה?

כן, לא משנה אם אתה משלם ישירות לנהג או באינטרנט, תקבל למייל שלך קבלה/חשבונית לאחר שתשלם. תוכל גם להוריד חשבוניות ממנהל ההזמנות שלך.

2מתי אני משלם?

עבור רוב ההזמנות, אתה יכול לבחור לשלם מראש עבור שירות התחבורה משדה התעופה שלך או כאשר אתה מוריד למלון שלך. אם אתה משלם מראש באינטרנט, הנהג שלנו יקבל הודעה על ידי המערכת שלנו, ואין יותר מה לעשות. אם אתה משלם עם ההגעה במזומן או בכרטיס אשראי, תשלם את מלוא הסכום עם הגעתך ליעד.

3האם עלי לשלם רק במטבע המקומי של קורונה צ'כית (CZK)?

כמובן שאנו מקבלים תשלום במטבע המקומי CZK, אך אנו מקבלים גם לירות שטרלינג (GBP), דולר אמריקאי, יורו ומטבעות אחרים שניתן לבחור במהלך תהליך ההזמנה. אם אתה משלם במזומן בכל דבר אחר מלבד המטבע המקומי (CZK) המחיר עשוי להשתנות מעט בהתאם לשער החליפין בפועל.

4האם המחירים שלכם לאדם או לרכב?

המחירים עבור כל השירותים שלנו נקובים לרכב ולא לאדם, למעט במקרה של משותף שלנו שירותי הסעות . עם אלה, המחיר תלוי בכמה אנשים יש במסיבה שלך.

5מתי אני צריך לשלם עבור ההעברה חזרה?

אם תבחר לשלם ישירות לנהג, שלם את הסכום הכולל בבת אחת עם הגעתך למלון שלך או עבור כל נסיעה בנפרד. בכל מקרה, הנהג שלנו יעניק לך "שובר הובלה" המציין את הסכום המדויק ששולם (המציין אם התשלום כולל רק כיוון אחד או נסיעה חזרה).

6האם כדאי לי לתת טיפ לנהג?

אם אתה מרוצה מהשירות שאתה מקבל, נהוג לתת לנהג שלך טיפ בין 5% ל-15% מסך החיוב שלך. זה לגמרי לשיקולך. הנהג שלך מאוד יעריך אפילו טיפ קטן.

7הקבוצה שלנו שוהה במלונות שונים; האם אתה גובה תשלום נוסף עבור מקומות החזרה נוספים?

מחיר ההעברה שלנו משדה התעופה של פראג כולל שני מלונות הורדה (אם הם נמצאים במרכז העיר). אם המסיבה שלכם מגיעה ליותר משני מלונות או לכתובת נוספת מחוץ למרכז העיר, עשויה להיות תוספת של 200 CZK עבור כל ירידה נוספת להזמנה. אם זה המקרה, תקבל הודעה על כך בדוא"ל האישור שלך לאחר שהזמנת את שירות ההובלה שלך בפראג איתנו.

8דמי חניה בשדה התעופה

דמי החניה בשדה התעופה כלולים במחיר. אנא שימו לב לתנאים הבאים. הנהג שלנו ימתין בלובי של טרמינל 1 כ-20 דקות לאחר זמן ההגעה של הטיסה או 15 דקות אם תגיעו לטרמינל 2. אנא שימו לב כי הנהג ימתין עד 60 דקות מזמן ההגעה. אם אין לכם תיקי צ'ק-אין ושמתם פתק או סימון אפשרות (X) אין תיקי צ'ק-אין , הנהג יהיה מוכן בכל טרמינל 10 דקות לאחר ההגעה לטיסה ויצא 45 דקות לאחר ההגעה. לפני שהנהג עוזב את שדה התעופה, ננסה ליצור איתך קשר בטלפון הנייד שסופק. אם אתה מצפה ליותר זמן או אם אתה זקוק להמתנה ארוכה יותר, אנא רשום עבור ההזמנה.

9האם ניתן לשלם בכרטיס אשראי עם ההגעה?

כן, זה אפשרי עבור רוב המסלולים שמקורם בפראג או בשדה התעופה של פראג. אתה יכול גם לשלם מראש דרך האתר שלנו באמצעות כרטיס האשראי או החיוב שלך. אם אתה משלם עם הגעתך ליעדך, אנו מקבלים ויזה, מאסטרקארד ו-AMEX.

10האם אפשר לשלם בכרטיס בטלפון?

כן, אבל רק עבור הזמנות שבהן נדרש פיקדון. הפקדות נדרשות בדרך כלל רק עבור העברות שמקורן מחוץ לפראג ועבור לימוזינות מתוחות נבחרות. אנו מקבלים רק כרטיסי VISA ומסטרקארד לתשלומים בטלפון ונגבה רק 30 או 50% מהסכום הכולל, והשאר ישולם ישירות לנהג. אחרת, אתה יכול לשלם בקלות רבה דרך האינטרנט או בכרטיס לנהג.

11האם אתה מבטיח החזר כספי, פיצוי או החזרים?

כן. במקרה הנדיר שלא נוכל לספק לך את שירות ההובלה של פראג שהבטחנו , נחזיר לך את מלוא הכספים. אם אף נהג לא ממתין לך בשדה התעופה לאחר הגעתך, אנא צור איתנו קשר בהקדם האפשרי כדי לברר מדוע ולהשיג לך נהג חלופי באופן מיידי.