נסיעה לשדה התעופה וממנו

קל עם שירותי הסעות משדה התעופה של פראג

הגעה לשדה התעופה | הגעה לתחנת הרכבת | הגעה לתחנת האוטובוס | נגן סרטון

איך זה עובד
1

ספר מקוון

תזמן את ההעברה מראש מ/אל שדה התעופה או התחנה.
איך זה עובד
2

בחר את המכונית שלך

בחר את סוג הרכב שלך ותוספות אחרות. שלם במזומן או בכרטיס.
איך זה עובד
3

הכירו את הנהג שלכם

הנהג שלנו יקבל את פניכם בשדה התעופה.
איך זה עובד
4

תהנה מהעברה בטוחה

בדרך למלון שלך הנהג שלנו ייתן לך מידע שימושי.
איך זה עובד

הזמנה

אתה יכול לבחור למלא את הטופס שלנו או להתקשר אלינו ישירות אם אתה מעוניין לשכור הסעה משדה התעופה. תיהנה גם מבחירת צורת התשלום הנוחה לך ביותר - או במזומן בהגעה לנהג, בכרטיס אשראי או תשלום מראש באינטרנט. גורם אחד שמייחד אותנו מהתחבורה הציבורית הוא שתוכלו להשתמש בשירותים שלנו 24x7, כך שתוכלו לנסוע לשדה התעופה או ממנו בכל זמן שמתאים לכם. אנו ממליצים בחום להתקשר אלינו אם אתה אמור להגיע לפראג תוך שעה או אם אתה רוצה לדבר ישירות עם הסוכנים שלנו. עם זאת, אם אינכם מעוניינים להזמין העברה משדה התעופה מראש, תוכלו להתקשר אלינו לאחר שנחתתם בנמל התעופה של פראג ולתאם הסעה. יתרון נוסף שתהנו ממנו - התקשרות אלינו היא ללא תשלום.


בין אם אתה תייר או תושב, לטייל בפראג - במיוחד בשעות העומס - זה די טרחה. זה נהיה אפילו יותר בעייתי אם אתה סובל מג'טלג. עם זאת, בעזרת Prague Airport Transfers - חברת הסעות לנמל התעופה הגדולה ביותר בפראג - תוכלו להגיע בקלות ליעד שלכם בנוחות רבה.

קרא עוד המלצות

הגעה לשדה התעופה

לאחר שעברתם במכס, אזור איסוף המזוודות וכל שאר הפורמליות, תקבלו את פניכם על ידי נהג המונית שלנו, אשר יחזיק בידו כרטיס שעליו מודפס שמכם .

הנהג המועיל והמסור שלנו יחכה לך לא משנה מה - גם אם הטיסה שלך תתעכב, אתה לא צריך לדאוג.

איך זה עובד

זמן נסיעה ומרחק בין שדה התעופה למלון שלך

זמן הנסיעה משדה התעופה ליעד שלך יהיה תלוי בעיקר במיקום המלון שלך ובתנועה שתצטרך להתמודד איתה.

המרחקים מנמל התעופה של פראג ומהמלונות בפראג נעים בין 5 ק"מ ל-35 ק"מ, ויכול לקחת בין 15 ל-40 דקות להגיע ליעד משדה התעופה.

מרכז העיר, הידוע גם בשם העיר העתיקה, נמצא במרחק של 20 ק"מ משדה התעופה - 25 דקות נסיעה בלבד.

מגיעים לתחנת הרכבת

לאחר הגעתכם לתחנת הרכבת, תמצאו את הנהג שלנו ממתין לכם באולם תחנת הרכבת – ממש ליד מסעדת בורגר קינג – אוחז בכרטיס עם לוגו החברה שלנו ושמכם מודפס עליו. זה יהיה פשוט למצוא את בורגר קינג (וכתוצאה מכך את הנהג שלך), שכן הוא נמצא בדרך מהרציף לאולם ההגעה. לא משנה לאיזו תחנת רכבת תגיעו (כגון תחנת הרכבת Holešovice) – הנהג שלנו יחכה לכם ברציף הנכון ובשעה הנכונה , שוב עם כרטיס עם לוגו החברה שלנו ושמך מודפס עליו. זה אפילו לא החלק הכי טוב; גם אם הנהג שלנו יצטרך לחכות לך מסיבה כלשהי, זה לא יעלה לך תוספת תשלום!

מגיעים לתחנת האוטובוסים

לאחר הגעתכם לתחנת האוטובוס המרכזית Florenc , תראו את הנהג שלנו מחכה לכם באולם תחנת האוטובוס - שוב ליד מסעדת בורגר קינג. במקרה שאתה מגיע לתחנה אחרת - אל תדאג. הנהג שלנו יחכה לך במסעדה הנכונה בזמן הנכון, כשהוא מחזיק בכרטיס עם לוגו החברה שלנו ושמך מודפס עליו. שוב, לא תחויב בכסף נוסף אם האוטובוס שלך מתעכב.