לובי הגעה לשדה התעופה

קל לזהות את הנהגים שלנו, אוחזים בכרזות כתומות עם הלוגו של החברה שלנו ושמך עליו. אם אינך יכול לראות את הדרייבר המיועד עבורך, תוכל לבקש מכל אחד מהנהגים האחרים מהחברה שלנו לעזור לך. לחלופין, אתה יכול להתקשר למוקד הסיוע החינם, 800 870 888, מכל אחד מהטלפונים הציבוריים הציבוריים, ואנו נעזור לך.

מה לעשות אם אינך יכול למצוא את מנהל ההתקן שלך

למרות שאנו תמיד מנסים להגיע בזמן, עשויים להיות מקרים שאינם בשליטתנו שבהם יכול להתרחש עיכוב קטן. אנא המתן מרווח של חמש דקות, ואם ההעברה שלך לא הגיעה עד אז, אנא התקשר לקו החינם (+420) 800 870 888 או לטלפון של פראג (+420) 222 554 211. טלפונים ציבוריים ממוקמים באולמות ההגעה.

כיצד למצוא את הנהג שלך עם ההגעה לשדה התעופה של פראג

קבלת פנים חמה

טרמינל 1

טרמינל זה מיועד לטיסות בין-יבשתיות ולנוסעים שצריכים לעבור מכס והגירה. טיסות המגיעות מבריטניה ומאירלנד, וממדינות צפון אמריקה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה מגיעות לכאן. משך הזמן הכולל הדרוש לכל הפורמליות לפני ההגעה ללובי הוא 20 דקות ללא תיקי צ'ק-אין ו-35 דקות עם תיקים.


טרמינל 2

טיסה זו מיועדת למדינות החברות בהסכם שנגן של האיחוד האירופי (למעט בריטניה ואירלנד). גם טיסות אירופיות אחרות מגיעות לכאן, והלקוחות אינם צריכים להציג דרכון או תעודה מזהה כדי להשלים את הפורמליות. זמן ההגעה המשוער ללובי נע בין 10 ל-35 דקות, בהתאם לתיקיות הצ'ק-אין.


טרמינל 3

טרמינל זה מיועד אך ורק לטיסות ממשלתיות ופרטיות.