תנאים והגבלות כלליים

PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro

אלו הם התנאים וההגבלות של PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro,
עם משרד רשום ב-Velvarská 1701/25, Prague 6, מיקוד: 160 00, מס' רישום חברה 27593622 .

לקוח המשתמש בשירותים של PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro, עם משרדו הרשום ב-Velvarská 1701/25, Prague 6, מיקוד: 160 00, ID: 27593622, מקבל באופן מלא את התנאים וההגבלות על ידי חתימת ההזמנה או החוזה או ביצוע ההזמנה. הזמנה מקוונת דרך האתר. אישור הזמנה מצהיר על הסכמה מפורשת לתנאים וההגבלות שאליהם מתייחס ההזמנה או חוזה המשלוח. לקוח שאינו מסכים לתקנון זה אינו רשאי להתקשר עם החברה בהסכם כלשהו או לבצע הזמנה דרך אתר האינטרנט של החברה.

אלא אם הוסכם אחרת, כל שירותי ההובלה והתיווך של שירותים אלה ניתנים באופן בלעדי על ידי מכוניות מוניות רשומות ללא מונית לפי חוק מס' 111/1994 קול., הובלה בכביש, לפי סעיף 21(4) בהתבסס על חוזה כתוב מראש, ולעגלות מרובות מושבים עם קיבולת של מעל תשעה אנשים, כולל הנהג, כהובלת נוסעים מדי פעם בכביש.

תנאים והגבלות אלה מעובדים על ידי ההוראות הרלוונטיות של חוק מס' 89/2012 Coll. של הקוד האזרחי.

ההגנה על הנתונים האישיים של לקוחות החברה מיושמת בעקבות התיקון לחוק מס' 101/2000 קול. על הגנת נתונים אישיים ותקנת הגנת המידע הכללית (GDPR).

  1. תנאים בסיסיים

1.1 החברה - החברה היא המובילה או המתווכת של ההובלה של PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro, עם משרדה הרשום בכתובת Velvarská 25, Prague 6, מיקוד: 160 00, ID: 27593622, המספקת או מסדרת תחבורה ושירותים אחרים בהתבסס על תנאים עסקיים אלה עבור הלקוח.

1.2 הלקוח – אדם או חברה המשתמשים בשירותי החברה על בסיס הזמנה או חוזה, בכפוף לתנאים עסקיים אלה.

1.3 תנאים והגבלות – התנאים בהם מספקת החברה את שירותי ההובלה או התיווך שלה ללקוח; התנאי ההכרחי לשימוש בשירותי החברה הוא הסכמה מפורשת של הלקוח לגבי תנאים אלה.

1.4 השירות/הובלה – ההובלה או התיווך בפועל של הובלה, שירותי נסיעות או שירותי לקוחות אחרים המבוצעים או בתיווך החברה.

1.5 הנהג - הנהג הוא עובד של PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro, או נהג חוזי שאיתו PRAGUE AIRPORT TRANSFERS, sro, מארגן שירות הובלה

1.6 נתונים אישיים של לקוחות - נתונים אישיים אשר בקשר להזמנה או ביצוע פעילות החברה עבור הלקוח, מועברים על ידי מזמין החברה.

  1. נתונים פרטיים של לקוחות וטיפול בנתונים אלה

2.1 החברה משתמשת בנתונים אישיים של לקוחות שלקוחות מעבירים לחברה כדי לספק את שירותיה ללקוחות לצורך אבטחה ויישום נאות של השירות.

2.2 נתונים אישיים נאספים, מתועדים ומטופלים בהתאם לחקיקה הרלוונטית של האיחוד האירופי, בפרט, תקנת הגנת המידע הכללית (GDPR) וחוק מס' 101/2000 Coll., חוק הגנת הנתונים האישיים.

2.3 בהסכמתו לתקנון זה וסימון ההסכמה לעיבוד נתוניו האישיים בהזמנה הרלוונטית, מעניק הלקוח לחברה הסכמה מפורשת לעיבוד, טיפול ואחסון של הנתונים האישיים והאחרים שנמסרו על ידי הלקוח, או מי שהוסמך על ידם, לחברה.

2.4 הלקוח נותן הסכמה לחברה לעבד את נתוניו האישיים והאחרים ללא הגבלת זמן אך רק לביצוע שירותי החברה שהוזמנו על ידי הלקוח (שירות הובלת נוסעים ומטען). החברה מחויבת להיפטר מהנתונים האישיים שהחברה אינה זקוקה להם עוד לצורך ביצוע ההזמנה.

2.5 הלקוח מסכים להשתמש בנתונים האישיים והאחרים שלו רק בכפוף לעמידה קפדנית בתנאים הקבועים בחוק לטיפול בנתונים אישיים ואחרים אלה.

2.6 החברה מחויבת לעבד נתוני לקוחות אישיים ואחרים רק במידה הדרושה בהחלט ורק במידה שהחברה זקוקה לנתונים אלו כדי לבצע את פעילותה כראוי ולספק את שירותיה ללקוח.

2.7 הלקוח מסכים כי אם הוא חולק על תנאי השימוש של החברה בנתונים האישיים והאחרים שלו, הוא אינו זכאי להשתמש בשירותי החברה כדי לדחות או לא לעשות בהם שימוש.

2.8 החברה מתחייבת לספק נתוני לקוחות אישיים ואחרים, הן בצורה אלקטרונית והן על נייר. לצורך כך, מינתה החברה גורם אחראי שיבטיח טיפול תקין במידע האישי של הלקוחות.

2.9 הגנה על נתונים אישיים ואחרים של לקוחות תבוצע על ידי החברה במסגרת האמצעים הפנימיים, המשפטיים והמנהליים שלה, בפרט, על פי הנחיה פנימית משלה בדבר הגנה וטיפול בנתונים אישיים של לקוחות, והיא תעשה. לא להשתמש בשירותים של צדדים שלישיים וחברות כדי להבטיח את הטיפול בנתוני לקוחות אישיים ואחרים.

2.10 הוראות להגנה על נתונים אישיים ואחרים של לקוחות יחולו הן על הלקוח כאדם טבעי והן על מתווכים, גופים משפטיים ויזמים המבצעים פקודות והעברת נתונים אישיים של לקוחות החברה לצורך הזמנתם. שירותים.

2.11 החברה אחראית לנזקים שיגרמו ללקוחות עקב הפרת חובותיהם בטיפול בנתונים האישיים שלהם. עם זאת, התנאי לתביעת פיצויים מצד הלקוח הוא הגשת תלונה במועד ותלונה על הפרת חובה מצד החברה. יש לנמק את התלונות תוך הוכחה מלאה וללא תנאי של הפרת התחייבויות החברה, ויש להכיר בתביעה על ידי החברה.

2.12 הוראות ההגנה על נתונים אישיים ואחרים של לקוחות חלות הן על האדם הטבעי המזמין והן על המתווכים, על גופים משפטיים ויזמים המבצעים הזמנות והעברת נתונים אישיים של לקוחות לחברה לצורך הזמנת שירותיה.

2.13 החברה תישא באחריות לנזקים שייגרמו ללקוחות עקב הפרת התחייבויותיה בטיפול בנתונים האישיים שלהם. עם זאת, תלונה ותביעה במועד בגין הפרת חובה מצד החברה הינה תנאי לתביעת הלקוח לפיצויים. יש לבסס את התביעה, להוכיח את הפרת התחייבויות החברה במלואה וללא ספק, ועל החברה להכיר בתביעה.

2.14 החברה מכבדת את זכותך לדעת על הנתונים האישיים שלך. לפי בקשה, אנו נספק מידע מפורט על הנתונים האישיים שאנו אוספים אודותיך, מטרת איסוףם ומידת השימוש בהם, מה שיאפשר לך לשלוט בנתונים שלך.

2.15 אם נתונים אישיים אודות הלקוח נמסרים לחברה על ידי צד שלישי (מתקן אירוח, סוכנות נסיעות, סוכן וכדומה), החברה תתייחס לנתונים אלו באותו אופן כאילו הלקוח סיפק אותם לחברה. עם זאת, במקרה זה, החברה לא תישא באחריות לטיפול בנתונים אישיים על ידי צדדים שלישיים כאמור.

2.16 הלקוח רשאי לחזור בו מהסכמתו לטיפול בנתוניו האישיים בכל עת. ביטול ההסכמה חייב להימסר לחברה בכתב. במקרה של ביטול הסכמה תקין, הלקוח חוזר בו גם מהסכמתו למתן השירות. בקשר עם פרישת הלקוח מהשירות, לא תיפגע זכותה של החברה לפיצוי בגין כל נזק שייגרם.

  1. ערבות לפיצוי ואחריות לנזק

3.1 החברה אחראית כלפי הלקוח לכל נזק או אי נוחות אם החברה או עובדה יגרמו במישרין או בעקיפין לנזק. במקרה והובלת הלקוח מתווכת על ידי מוביל אחר, המוביל אחראי לנזק שייגרם על ידי ביצוע ההובלה, והלקוח מקבל את שירות ההובלה שלהם בעלייה לרכבו.

3.2. הלקוח לוקח בחשבון שאין לו תביעות אחריות באירועים אלה:

  • חל עיכוב במהלך ההובלה, בין אם בתחילה בעת הגעת הלקוח, ובין אם במהלך ההובלה, עקב כוח עליון. כוח עליון מוגדר כהתערבות של אסון טבע, מזג אוויר, תנאי מזג אוויר, תאונת דרכים שלא נגרמה על ידי נהג החברה או נהג של מוביל מתווך, עומס בכבישים שנגרמו מתיקוני כביש או תקשורת אחרת, או עיכוב שנגרם על ידי ממשלה או התערבות מנהלית – שוטרים וכו'.
  • נגרם עיכוב בהסעה עקב הלקוח או מזמין אחר (סוכן נסיעות, מלון, מפעיל טיולים וכדומה), למשל באי הגעה בזמן המוסכם למקום המוסכם.
  • נגרם נזק לרכושו של הלקוח או לבריאותו כתוצאה מתאונת דרכים שלא נגרמה על ידי נהג החברה או נהג מוביל מתווך אלא על ידי נהג אחר, בעל חיים או אדם אחר.
  • נגרם נזק לרכושו של הלקוח או לבריאותו או לחייו עקב כל תמרון שהנהג נאלץ לבצע במהלך ההובלה על מנת למנוע נזקים או השלכות משמעותיות יותר, כגון צורך בבלימה פתאומית עקב המצב בשטח. כביש, עקיפות חדות והחלקה, כאשר, אלא אם כן הוכח אחרת, תמרון כזה נחשב הכרחי, למשל, כדי למנוע התנגשות עם בעל חיים, אדם או רכב אחר על הכביש וכו'.
  • נזק נגרם עקב אי-מודעות של הלקוח או מזמין אחר (לדוגמה, שכחת הכנסת כבודה לתא המטען או שכחת פריקתו, אובדן חפצים קטנים או מזומן במהלך ההובלה וכו').

3.3 אם נגרם נזק ללקוח עקב איסוף במועד שונה מהזמן הנקוב בהזמנה, זכאי הלקוח לקנס חוזי המייצג פיצוי קבוע עד למקסימום של 2,000 CZK. עם זאת, הנזק חייב להיות ניתן להוכחה ומוכח על ידי הלקוח, שעליו להגיש תלונה בהתאם לתנאים אלה.

3.4 בשימוש בהובלה של החברה או בשימוש בשירותי תיווך הובלה, מצהיר הלקוח במפורש כי הוא מוצא את סכום הקנס החוזי של עד 2,000 CZK כפיצוי קבוע בגין נזק שנגרם או בקשר עם ההובלה. מספיק לחלוטין, ומסכים עם סכום זה. במקרה של אי הסכמה, הלקוח אינו זכאי להשתמש בשירותי החברה והחברה מחויבת לסרב לספק שירותים כאמור.

3.5 במידה והלקוח מתכוון לתבוע פיצויים העולה על הקנס החוזי בסך 2,000 CZK, אזי הוא/היא מחויב לבטח את עצמו/ה במקרה של נזק. חובה זו לקבל ביטוח מפני נזקים במקרה של פגיעה מולאה על ידי הלקוח על בסיס העלייה למטוס, והלקוח לוקח על עצמו את מלוא האחריות לגבי קיום התחייבות זו.

  1. קביעת שעת תחילת ההובלה

4.1 עם זאת, הלקוח או מזמין אחר מאשרים במפורש כי הם מחויבים לנהל משא ומתן על מועד יציאתו של הלקוח, קרי זמן הגעת ההסעה זמן רב מראש (לדוגמה, לפני ההמראה, תחילת טיסה אחרת, וכדומה), לרבות קיזוז של 30 דקות לפחות, למניעת עיכובים למוביל עקב כוח עליון, תנועה לקויה או סיבוכים בכבישים (תאונות, פקקים והגבלות תנועה אחרות).

4.2 אם המזמין או מזמין אחר לא יכבדו את המגבלות ועתודות הזמן האמורות לעיל בעת קביעת מועד העלייה למטוס ונגרם עקב כך נזקים בשל כך, אין הם זכאים לפיצוי בגין נזק כאמור מהחברה.

  1. שיטות הזמנה

5.1 אנו מספקים את כל השירותים על סמך הזמנות מהלקוח או מלקוח אחר (מלון, סוכנות נסיעות, מפעיל טיולים וכו'). ניתן לבצע הזמנות אונליין דרך האתר שלנו, דואר אלקטרוני או SMS. החוזה להובלת אנשים, המבוסס על מתן שירותים על ידי החברה ללקוח, נוצר על סמך אישור הזמנה מחייב. אישור זה הינו הסכם מאובטח ומחייב המתקבל באמצעות SMS, דואר אלקטרוני או אתר אינטרנט. אישור קבלת ההזמנה במערכת אינו נחשב מחייב עד אשר יאושר ע"י החברה, ובמקרה זה נמסר גם ללקוח כי יוכל להשתמש בשירותי החברה רק לאחר הסכמה לתקנון זה וסימון ההסכמה. לטיפול בנתונים האישיים של הלקוח.

שיטות ביצוע הזמנה:

- הזמנה שנוצרה על ידי הלקוח באמצעות האתר או באמצעות דואר אלקטרוני (חוזה תיווך), כאשר הלקוח משלם את המחיר ישירות למוביל, כצד שלישי המבצע את ההובלה.

- הזמנה שנוצרה על ידי הלקוח באמצעות האתר או בדואר אלקטרוני, כאשר הלקוח משלם את המחיר ישירות לחברה המספקת את ההובלה.

- הזמנה שנוצרה באמצעות שותף של החברה, למשל סוכנות נסיעות, מלון או לקוח תאגידי, כאשר השותף משלם את המחיר ישירות לחברה על סמך חשבונית חודשית.

צורות אחרות של הזמנות אינן מותרות.

5.2 הזמנה שאושרה על ידי החברה (או חלק ממנה) נחשבת מחייבת עבור שני הצדדים אלא אם הופרו תנאי ההתקשרות שסוכמו במועד האישור. בפרט, תוכן ההזמנה (מפרט מדוייק של ההובלה ומספר נוסעים), מחיר ההובלה, אופן התשלום והסכמה לתנאי העסק – בפרט בגובה הקנס החוזי המרבי. והגבלת אחריות החברה לנזקים שנגרמו ותקופת המימוש.

5.3 החוזה נכרת במועד אישור ההזמנה על ידי נציג החברה עם כניסתו לתוקף. החוזה לעולם לא ייחתם מיד לפני או בזמן ההובלה. עם העלייה לכרכרה, ההובלה מתחילה בעקבות החוזה המחייב בעבר להסעת נוסעים, מה שמבטיח המשך חלק של השירות.

5.4 החברה נקטה באמצעים הדרושים כדי להתאים ולהתאים את האתר וטפסי ההזמנה שלה לדרישות הרלוונטיות של האיחוד האירופי והחקיקה המקומית. היא הטמיעה את המנגנונים הדרושים כדי ליידע את הלקוחות, להבטיח את הסכמתם לטיפול בנתונים האישיים שלהם, ולהכיר להם באופן מקיף את התנאים וההגבלות של השירות.

  1. Payment Options

6.1 במזומן

בעת תשלום העברה או שירות אחר במזומן, הנהג או נציג החברה מקבלים רק כתר צ'כי (CZK) ומטבעות שהם אופציונליים במהלך תהליך ההזמנה, כלומר לירות בריטיות (GBP), יורו (EUR), דולר אמריקאי (USD ) ואחרים. תשלומים במזומן במטבע חוץ מבוססים על שער החליפין הנוכחי של הכתר הצ'כי ביום האיסוף, שנקבע על ידי החברה, ולא על השער שהיה עדכני ביום ההזמנה.

6.2 באמצעות כרטיס אשראי/חיוב

אם הלקוח משלם באמצעות כרטיס חיוב או כרטיס אשראי באינטרנט, ניתן לבצע תשלומים במטבעות הבאים - CZK, EUR, GBP ו-USD. במידה והלקוח משלם ישירות לנהג או לנציג החברה, ניתן לשלם רק ב-CZK ורק באמצעות כרטיסים שהלוגו שלהם מוצג באתר החברה. במידה והלקוח משלם מקוון מראש, יידוע נהג או נציג החברה על התשלום; הדפסת קבלה על תשלום מיותרת.

6.3 העברה בנקאית

תשלום בהעברה בנקאית (עם חיוב חודשי לאחר תשלום) אפשרי רק על פי בקשה או כאשר החברה אפשרה ללקוח אפשרות תשלום זו. אחרת, הלקוח רשאי לשלם את החשבונית כחשבונית מקדימה לפני ביצוע ההזמנה. אחרת, הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה. ניתן להנפיק חשבוניות רק במטבעות הבאים - CZK ו-EUR.

  1. קבלות על תשלום וחשבוניות

עבור תשלומים שבוצעו ישירות לנהג (בכרטיס אשראי או במזומן), נשלח ללקוח קבלה בדוא"ל ביום האיסוף לאחר השלמת הנסיעה. עבור תשלומים המבוצעים באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט של החברה, תישלח ללקוח קבלה (חשבונית מס) לאחר ביצוע התשלום. במידה והלקוח משלם עבור חשבונית (העברה בנקאית), החשבונית מופקת על ידי החברה והמחיר כולל מע"מ. אם המסמך מונפק ישירות על ידי הנהג החוזי, ייתכן שמסמך המס יכלול מע"מ או לא, תלוי אם הנהג הוא משלם מע"מ רשום או לא. כל המחירים הרשומים הם סופיים וכוללים מע"מ.

  1. תשלום עבור מסע חזרה

במידה וההזמנה כוללת נסיעה הלוך ושוב או מספר נסיעות, הלקוח יכול לשלם את הסכום הכולל בתשלום אחד או לשלם עבור כל נסיעה בנפרד. אם הלקוח משלם ישירות לנהג, לא ניתן לשלם עבור כל הנסיעות בבת אחת, אלא רק עבור נסיעה ספציפית.

  1. תשלום מראש

עבור הזמנות שבהן מיקום האיסוף נמצא מחוץ לפראג, החברה עשויה לדרוש תשלום מראש עבור הלימוזינות הנבחרות (למשל, Hummer H200, Lincoln TC120, Lancia Thema, Mercedes S), וכן עבור נסיעות והזמנות הכוללות קבוצות גדולות יותר. תשלום זה חייב להתבצע לפחות 24 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן. במקרים כאלה, על חברת הלקוח לאשר את התשלום מראש ולציין את אמצעי התשלום. במידה ולא בוצע תשלום המקדמה הנדרש, החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה ללא מתן החזר.

  1. שינוי תנאי הזמנה וביטול

10.1 הובלה סדירה (העברות)

אם לקוח מעוניין לשנות או לבטל את הזמנתו, הוא רשאי לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של החברה – https://www.prague-airport-transfers.co.uk/ , במייל או בטלפון לפני היציאה – לפחות שעתיים לפני ה זמן איסוף. במידה והלקוח כבר שילם עבור האיסוף וביטל את הנסיעה תוך הזמן הנדרש, החברה תחזיר לו את הכסף, או שהשירות לא יחויב. במידה והלקוח לא בטל את השירות במועד, המקדמה ששולמה מראש או הסכום לביצוע ההובלה נחשבת כסכום הקנס החוזי המפצה את החברה בגין הנזק שנגרם עקב הביטול המאוחר.

10.2 הובלה עם נקודת איסוף מחוץ לפראג

שינויים וביטולים של העברות עם מקום איסוף ייעודי מחוץ לפראג כפופים לתנאי ביטול שונים. ביטולים חייבים להיעשות לפחות 24 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן, אחרת החברה תגבה 100% דמי ביטול כפיצוי קבוע בדמות קנס חוזי ששולם על ידי הלקוח. הסיבה להחלת ביטול 100% (קנס חוזי) היא כיסוי כל עלויות ההובלה שהוזמנה ולא נשלחה מהחברה.

10.3 לימוזינות

שינויים וביטולים של לימוזינות (כגון Hummer H200, Lincoln TC120, Lancia Thema, Mercedes S) כפופים לתנאי ביטול מאשר העברות רגילות. יש לבצע ביטולים לפחות 24 שעות לפני מועד האיסוף המתוכנן, אחרת החברה תגבה 100% דמי ביטול. הסיבה להחלת 100% דמי ביטול היא לכיסוי כל עלויות ההובלה שהוזמנה והלא השגחה על ידי החברה. אם הטיסה שלך מתעכבת באופן משמעותי (יותר מ-20 דקות), ייתכן שלא נוכל לספק שירות שהוזמן. בנסיבות כאלה, אנו מנסים למצוא את הפתרון הטוב ביותר האפשרי ונציע החזר מלא או אפשרות לשנות את ההזמנה למועד מאוחר יותר או לרכב חלופי. מצבים אלה אינם נכללים לחלוטין מתכנית הפיצויים שלנו.

10.4 טיולים, סיורים ושירותים נוספים

יש לבצע ביטולים לפחות שעתיים לפני הטיול המתוכנן. אחרת, החברה תגבה 100% דמי ביטול (קנס חוזי, כפיצוי קבוע על איחור בביטול). עבור קבוצות גדולות יותר או הזמנות הדורשות תשלום מראש, יש לבצע ביטולים לפחות 24 שעות לפני תחילת ההזמנה. אחרת, החברה תגבה 100% דמי ביטול כפיצוי קבוע בדמות קנס חוזי ששולם על ידי הלקוח. 100% דמי ביטול מכסים את כל עלויות השירות שכבר הוזמן ולא הוזמן מטעם החברה.

  1. החזרים כספיים, תלונות על תשלומים וסכסוכי צרכנים

במידה והלקוח יבטל שירות מקוון בתשלום מראש וזכאי להחזר, הכסף יוחזר אוטומטית לכרטיס (חשבון הבנק) ששימש לתשלום ההזמנה, לרוב תוך 5 ימי עבודה. אחרת, כל התביעות להחזרים בגין שירותים שבוטלו או שלא שולמו חייבות להיעשות תוך 30 יום בכתב או בדוא"ל לכתובת הדואר האלקטרוני או הדואר של החברה.

במקרה של מחלוקת בנוגע להחזר או תשלום שגוי, ללקוח יש אפשרות ליישב את המחלוקת בצורה של תלונה או תביעת תשלום, אשר לאחר מכן מאומתת כדין תוך 30 ימים קלנדריים ממועד התביעה. . אם התלונה נדחתה, הלקוח רשאי לפנות לגוף ליישוב סכסוכים צרכניים, ראה סעיף 15.

  1. פיצוי וקנס חוזי מרבי

תביעות לפיצויים יש להגיש תוך 30 יום בכתב או בדואר אלקטרוני לכתובת או כתובת הדוא"ל של החברה. בתום תקופה זו, ללקוח אין עוד הזכות לתבוע פיצויים או כל תביעה הקשורה לפיצויים הנוגעים להחלת הקנס החוזי. עם זאת, כל תלונת לקוח תיבדק כראוי. הפיצוי בגין נזק/אי נוחות מוגבל לסכום מרבי השווה למחיר ההובלה להזמנה אך לא יעלה על 2,000 CZK - קנס חוזי מרבי. נזקים פטורים כאשר מסיבות לוגיסטיות מסופקת עגלה חלופית מאותו סוג או אותו עגלה בצבע אחר ובמצבים בהם הנזק מתרחש עקב אירועים שנותן השירות אינו יכול להשפיע עליהם, כגון אסונות טבע. גם תביעות בגין נזקים אם הטיסה שלך מתעכבת באופן משמעותי או תגיע מוקדם יותר (יותר מ-20 דקות) אינן נכללות בתוכנית הפיצויים שלנו.

  1. תלונות והחלת העונש החוזי

13.1 במקרה של בעיות כלשהן, הלקוח צריך לפעול לפי נוהל טיפול בתלונות זה. אם לקוח מעוניין לתבוע פיצויים, עליו ליידע את החברה באופן מיידי על התקלה. במידה והלקוח לא יכול למצוא את נהגו או שיש לו בעיה אחרת בשירות מסוים שהוזמן, הוא יוצר קשר מיידי עם החברה בטלפון. במידה והתקלה לא תיפתר באופן מיידי או ככל שיידרש, הלקוח ימסור עובדה זו לחברה במייל או בכתב וימסור את פרטי התלונה. לאחר מכן, התלונה תיבדק בהקדם האפשרי, לרוב תוך מספר ימים.

13.2 כל אנשי הקשר הנדרשים לגבי החברה לצורך הגשת תלונה או תביעת קנס/פיצוי חוזי יימצאו על ידי הלקוח בהזמנה או בחוזה ההובלה, או שאנשי קשר אלו יימצאו במקום גלוי ברכב, או שיצירת הקשר תינתן על ידי הנהג הרלוונטי של המכונית אליה מועבר הלקוח.

13.3 במקרה של הפרת התחייבויות החברה בגין הטיפול והאחסון או השימוש בנתונים האישיים שלה, ללקוח יש זכות להגיש תלונה נגד התנהלות החברה בעניין זה. התלונה תישלח על ידי הלקוח לכתובת או לכתובת הדואר האלקטרוני של החברה, אשר תבחן את תלונת הלקוח, תחקור ותנקוט את הפעולות הנדרשות הן כלפי המתלונן והן ביחס ללקוחות אחרים.

  1. התחייבויות הלקוח

14.1 הלקוח מחויב לנהוג בזמן ההובלה בהתאם להוראות הנהג ובפרט לשמור על תקנות הבטיחות של העגלה התקפה. הלקוח מאשר כי הודיעו לו על כל הנסיבות, לרבות תקנות הבטיחות, לפני ההובלה. כמו כן, הלקוח מתחייב שלא לפגוע במוביל וברכב ההובלה בכל צורה שהיא, לשמור על ניקיונם, לפגוע ברכושם של מובלים אחרים או לגרום לתקלות במהלך ההובלה. במקרה של הפרת התחייבויות אלו, ידוע ללקוח לאחריות לנזק שנגרם על ידי החברה, המוביל שהוזמן או צדדים שלישיים במעשיהם.

14.2 הלקוח גם מחויב לעלות לרכב במועד ההגעה המוסכם, למעט כאשר גילה כי אינו יכול לעלות עליו מסיבה תקפה (המצוין לעיל).

  1. יישוב סכסוכי צרכנים מחוץ לבית המשפט

במקרה שתתעורר בינינו לבין הצרכן מחלוקת צרכנית על פי חוזה למתן שירותים שלא ניתן לפתור בהסכמה הדדית (למשל תביעה נדחית כלא מוצדקת), הצרכן רשאי להגיש הצעה מחוץ לכותלי בית המשפט. פתרון סכסוך כאמור לגוף המיועד ליישוב סכסוכי צרכנים מחוץ לכותלי בית המשפט, והוא: רשות הפיקוח על הסחר הצ'כית (הפיקוח המרכזי - מחלקת ה-ADR). לאחר שהצרכן הביע את דעתו, יציע האחרון פתרון למחלוקת.

במקרה של מחלוקת צרכנית הנוגעת למכירת הסחורה שלנו או למתן השירותים שלנו, רשות הפיקוח על הסחר הצ'כית - www.coi.cz ("CTIA") היא הרשות המוסמכת לפתרון מחוץ לבית המשפט של סכסוכי צרכנים וניתן לפנות אליהם לגבי כל מחלוקת צרכנית. החל מה-15 בפברואר 2016, אתה יכול גם להשתמש באתר https://webgate.ec.europa.eu/ כדי להגיש הצעה ליזום יישוב סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט ולקבל מידע על יישוב צרכן מחוץ לבית המשפט מחלוקות (כולל מחלוקות חוצות גבולות). יתכנו גם אנשים/גופים אחרים כביכול מורשים ליישוב סכסוכים צרכניים מחוץ לכותלי בית המשפט, בהם ניתן גם ליזום - לפתור פתרון מחוץ לכותלי בית המשפט.

  1. תוקף תנאים והגבלות אלה

תקנון זה תקף לתקופה בלתי מוגבלת החל מיום 1 בספטמבר 2024. במקרה של שינויים בתקנון זה, אשר שמורים על ידי החברה, ייחשב הלקוח כחייב בתקנון בנוסח התקף בזמן החתימה על החוזה או שההזמנה התקפה נשלחה או בוצעה.