שאלות נפוצות

1האם אוכל לבטל הזמנה שכבר שילמתי עליה ולקבל החזר?

כן, ברוב המקרים ישנה הודעה מוקדמת של שעתיים. אז אם תבטלו לפחות שעתיים לפני תחילת הסיור, אנו מבטיחים החזר מלא. עם זאת, ישנם כמה יוצאי דופן, כמו שייט בסירת הג'אז שלנו או סיור פרטי, שבהם חלה תקופת הודעה מוקדמת של 24 שעות. לחילופין, נוכל להציע לך אפשרות לקחת את אותו סיור בזמן אחר או בתאריך אחר, או להחליף את הסיור באחר. אם הסיור החלופי יקר יותר, תתבקשו לכסות את הפרש המחיר.

2האם אוכל לשנות הזמנה אם מזג האוויר לא כל כך טוב (גשם וכו')?

כן, אבל תצטרך להודיע לנו לפחות שעתיים לפני תחילת הסיור. עם זאת, ישנם כמה חריגים, כמו שייט בסירת הג'אז שלנו או סיור פרטי, שבהם עשויים לחול תנאים מיוחדים. אם ברצונכם לשנות סיור שכזה בו סוכמו תנאים מיוחדים, לא תמיד ניתן לספק שינוי ללא תשלום אם ההודעה נמסרת מאוחר מדי.

3האם אתם מציעים הנחות לילדים, סטודנטים, קשישים או קבוצות?

הנחות ניתנות לילדים, סטודנטים (עם כרטיס ISIC תקף), קשישים וקבוצות גדולות יותר אם צוין לסיור מתאים. אם זה לא מצוין בבירור, אין הנחות זמינות.

 

4האם המחירים לטיולים, סיורים, טיולים סופיים?

אין תוספות נסתרות: אין דמי שירות נוספים, מיסים, דמי הזמנה או עמלות כרטיס אשראי.

5איך אני מקבל את הכרטיס/השובר לסיור שלי?

עם קבלת ההזמנה שלך, אנו שולחים לך אישור הזמנה בדוא"ל. אישור בדוא"ל הוא הכרטיס שלך. הדפס אותו או שמור אותו בטלפון/טאבלט והצג אותו בתחילת הטיול או השייט.

6האם המחירים כוללים מיסים? האם המחירים שלך תחרותיים?

מחירי הכרטיסים הם לאדם, כולל כל המסים. המחירים זהים או פחות ממה שהייתם משלמים בפראג, ואין עמלות הזמנה, דמי שירות או עמלות כרטיס אשראי. המחירים לסיורים במכירה (ראה סעיף ההצעות המיוחדות שלנו) מייצגים ערך רב, שקשה למצוא בשום מקום אחר. עם תנאי הביטול הנדיבים שלנו, גם אם תמצא דיל טוב יותר בזמן שהיית בפראג ובחרת לשלם מראש, אתה עדיין יכול לבטל את ההזמנה שלך ללא קנס (אם תודיע לנו שעתיים לפני הסיור). לרוב הסיורים שלנו אין צורך בתשלום מראש.

7האם כל הטיולים, הסיורים או הטיולים המודרכים מותאמים לכסא גלגלים?

לא, רק חלק מהטיולים/הליכות/סיורים זמינים למשתמשים בכסא גלגלים. דרוש מלווה שיעזור בעלייה וירידה מהאוטובוס/מיניבוס בכל המקרים. אנא צור איתנו קשר לגבי הסיור המסוים בו אתה מעוניין, ואנו נודיע לך אם הוא זמין לכיסאות גלגלים.

8האם יש יתרון בהזמנה מראש?

פראג היא עיר פופולרית ומומלץ מאוד להזמין מקום מראש. זה מבטיח לכם מקום בסיור לפי בחירתכם, ביום שתבחרו.

שאלות נפוצות - טיולים וסיורים

1אני רוצה לקחת יותר מסיור אחד: מהם השילובים הטובים ביותר? אני לא רוצה לראות את אותם הדברים שוב.

סיורים מסוימים כוללים חלקים מסיורים אחרים, או במילים אחרות, אם תצאו לסיור אחד, אולי תראו משהו שכבר ראיתם. לדוגמה, סיור הסופריור דומה לסיור החינמי/חינם שלנו. אז אם אתם יוצאים לסיור הסופריור שלנו, אין סיבה לקחת את הסיור החינמי שלנו ולהיפך. סיור מצודת פראג או סיור הרובע היהודי כלול גם הוא בחלקו בסיור החופשי או הסופריור, אז החליטו היטב איזה מהם אתם מעדיפים, שכן לא מומלץ לעשות את שניהם. לרוב זה מספיק לקחת רק סיור אחד בעיר. שילובי סיורים אחרים או טיולי יום הם בסדר גמור.

2האם אתה מבטיח מקום בסיור אם רק אגיע לנקודת המפגש?

לא. אתה צריך להזמין באינטרנט כדי להיות בטוח ב-100% במקום. אין לנו דמי ביטול, כך שתוכלו לבטל בכל עת עד שעה לפני תחילת הסיור, כך שאין סיכון עבורכם.

3האם אתם מציעים סיורים רק באנגלית?

הסיורים המוצעים באתר האינטרנט שלנו, למעט סיורים בודדים, טיולים פרטיים או סיורים ברכב בפראג, נערכים בעיקר באנגלית. אבל אותם סיורים בימים מסוימים אפשריים גם בשפות מרכזיות אחרות כמו גרמנית, צרפתית, איטלקית או רוסית (בדוק את טופס ההזמנה באתר כדי לראות אם סיור מסוים זמין בשפה שלך). עם זאת, סיורים בשפות אחרות עשויים להיות במחיר שונה.

4איפה בדיוק אני יכול למצוא את מדריך הטיולים שלך?

זה מאוד פשוט. נקודת המפגש של כל הטיולים (למעט סיור הבירה והרפאים) נמצאת בפינת רחוב פריז (Pařížská) וכיכר העיר העתיקה, מול כנסיית סנט ניקולס ליד משרד התיירות הצ'כי. אתה יכול לבקש הנחיות מדויקות בקבלה של המלון. כיכר העיר העתיקה נמצאת במרחק הליכה קצר מתחנת המטרו או החשמלית Staroměstská והיא אחד המיקומים המפורסמים ביותר בפראג. אז חפשו מטריה אדומה עם הלוגו של Prague Airport Transfers, ותמצאו את מדריך הטיולים שלנו ממתין לכם בקרבת מקום. זו גם נקודת המפגש לסיור החופשי שלנו. יש נקודת מפגש שונה לכל ההפלגות. אין מדריך טיולים להפלגות, ותמצאו מידע מפורט באימייל האישור לגבי היכן יוצאת הסירה ( ראו תמונות ).

5כמה גדולות קבוצות הטיולים? באילו סוגי רכבים אתה משתמש?

גודל קבוצות הטיולים משתנה בהתאם לעונה וכו'. בדרך כלל, בחודשי הקיץ, הקבוצות גדולות יותר בהשוואה לחודשי החורף. אבל לנוחיותך, אף פעם לא אספנו יותר מדי אנשים, או שנשתמש בעוד מדריכי טיולים, לפצל את הקבוצה וכו'. אם הסיור מסופק עם רכב, לרוב אנו משתמשים במיניבוסים עם מושבים ל-4, 8 או 20 נוסעים. לטיולים פרטיים, יש לך אפשרות לציין את הדגם או סוג הרכב העשויים להתאים לך ביותר (לדוגמה, ייתכן שתעדיף מיניבוס במקום סדאן וכדומה, בכפוף לזמינות).

6הסיור החינמי שלנו בהשוואה לסיורים בחינם אחרים.

יש עוד כמה סיורים חינמיים בפראג, ואתם לא צריכים "שובר" או להשתמש בחברת הסעות משדה התעופה כדי להצטרף לאחד - הופיעו. אבל יש כמה מלכודות וגם כמה הבדלים. כל שאר הסיורים החינמיים עובדים על מערכת מבוססת טיפ, מה שאומר שאתה לא משלם מראש, אבל אתה מתבקש בנימוס להשאיר טיפ בסוף הסיור. לכן אנחנו שונים - עם טיפים לטיולים החינמיים שלנו לא צפויים, שכן המדריכים שלנו מקבלים תשלום מלא. הסיור החינמי בן ארבע השעות שלנו ארוך יותר ומשתרע על שטח הרבה יותר רחב מרוב הסיורים החינמיים האחרים, שמסתיימים תוך 2.5 שעות.

7האם כל ההליכות שלך ידידותיות לכיסאות גלגלים?

ניתן לארגן את כל הטיולים לאנשים המשתמשים בכסאות גלגלים, אך המומלצים ביותר הם: הרובע היהודי הישן, פראג העתיקה ו-(Ghost Walk), ופראג מימי הביניים, מכיוון שהסיורים האחרים משתמשים בסירה או בחשמלית.

 

8האם המיניבוסים מחוממים/ממוזגים?

כן, כל המיניבוסים שלנו מחוממים בחורף וממוזגים בקיץ. אוטובוסים פנורמיים פתוחים משמשים לסיורים מסוימים בחודשי הקיץ (בדרך כלל מאמצע יוני עד אמצע ספטמבר), אם מזג האוויר מאפשר זאת. לאוטובוסים הללו יש גג פתוח, ולחלקם גם אין חלונות מזוגגים.

שאלות נפוצות - טיולים/טיולי יום

1האם כשאני מזמין את הטיול שלך מחוץ לפראג, אוכל לחקור בעצמי או לעשות קניות וכו'?

כן. אם אתם מזמינים טיול משותף/מאורגן לאחר הגעתכם ליעד, המדריך שלכם יעשה לכם סיור. לאחר הסיור, יהיה לכם זמן פנוי לבלות בעצמכם (בדרך כלל שעה או מקסימום שעתיים, תלוי בסוג הטיול). אם אתה מזמין טיול פרטי, אתה מחליט כמה זמן אתה נשאר ומה אתה רוצה לראות.

2איזה סוג של ארוחת צהריים אתה מגיש בטיולים מחוץ לפראג?

ארוחת צהריים מסופקת במסעדה נחמדה לצוין (רק לטיולים משותפים/מאורגנים נבחרים). לרוב תבחרו מתוך כמה ארוחות, כולל ארוחה צ'כית מסורתית ומנה צמחונית. משקאות אינם כלולים.

באותם טיולים של יום שלם שבהם ארוחת צהריים אינה כלולה במחיר, עדיין יהיה לכם זמן לאכול ארוחת צהריים בעצמכם. המדריך שלך ישמח לתת לך כמה טיפים למסעדות.

במהלך טיולים של חצי יום (כמו Terezín, Kutná Hora או Konopiště), אין מספיק זמן לארוחת צהריים נכונה, אבל תהיה לכם הזדמנות לקנות חטיף.

שאלות נפוצות - שייט בנהר

1מהו זמן האיסוף המומלץ מהמלון שלנו לטיול זה?

העצה שלנו היא בין 9 ל-10 בבוקר. עם זאת, זוהי המלצתנו בלבד, ותוכלו לציין בכל זמן מה שיתאים לכם.

2האם יש שירותים על הסירות?

כן, כל סירה מצוידת בשירותים.

3איך מונחות הסירות?

לכל סירה יש סיפון תחתון סגור (שם המזנון) ומרפסת שמש פתוחה עם שולחנות.

4האם יש שולחנות פרטיים לשניים על הסירות?

רוב השולחנות מיועדים לשישה אורחים, חלקם לארבעה. אין שולחנות לשניים, אבל זוגות יכולים לקבל שולחנות משלהם אם ההפלגה לא מלאה. אם תרצו לקבל שולחן רק לשניים, אולי תרצו להזמין כמה מההפלגות הרומנטיות הפרטיות שלנו.

5האם ההפלגות המוצעות מהנות?

ההפלגות מענגות אבל לא צריך להשוות אותן להפלגות היוקרה בפריז שבהחלט הן הרבה יותר יקרות. להפלגות ערב וצהריים, הארוחה מוגשת בסגנון מזנון, שאולי לא יתאים לכולם. אם אתם זקוקים לתפריט א-לה-קארט, כדאי לכם במקום זאת לשקול את שייט הג'אז שלנו. אנא בוא עם הציפייה הזו בחשבון, ויהיה לך ערב טוב.

6האם אתם מציעים הנחות לקבוצות גדולות?

לקבוצות של 20 איש ומעלה, נוכל לספק הנחות מיוחדות, תפריטים וכו'.

7מהו קוד הלבוש לסיורים והפלגות?

קז'ואל חכם מג'ינס ועד חליפות ושמלות ערב נחשב בסדר.