1באילו כלי רכב אתה משתמש בהסעות בין עירוניות?
עבור עד ארבעה נוסעים, אנו משתמשים במכונית סדאן (בהשוואה לפולקסווגן פאסאט/סקודה סופרב), או בטנדר (בהשוואה לפולקסווגן טרנספורטר/מרצדס ויטו). אנו משתמשים גם בטנדר לקבוצות של עד שמונה נוסעים. לקבוצות גדולות יותר, נוכל להשתמש בשילוב של כלי רכב או במיניבוסים גדולים יותר (כמו מרצדס ספרינטר). בהתאם לזמינות, ייתכן שתשדרג למחלקה טובה יותר ללא תשלום לנוחות טובה יותר. הגיל המקסימלי של מכוניות הוא חמש שנים, אך בממוצע הצי שלנו הוא בן שנתיים. אם אתה זקוק לדגם מסוים, אנא ספק הערה במהלך תהליך ההזמנה ואנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לעמוד בציפיות שלך. לפרטים נוספים, אנא עיין בסעיף הצי שלנו עבור מכוניות זמינות; אנו משתמשים רק במותגים המפורטים בסעיף זה.
2האם הנהג שלי ידבר אנגלית?
כן, כל הנהגים שלנו מדברים אנגלית כמו גם את שפת האם הצ'כית ולפעמים גם שפות נוספות. הם שמחים לדון איתך בתרבות המקומית, לספק ידע מקומי שימושי על מקומות מעניינים ולענות על כל שאלה שיש לך.
3האם אתם מספקים הסעות משותפות זולות יותר בין פראג לקוטנה הורה?
לצערנו איננו מפעילים שירות כזה עבור הובלה מחוץ לפראג. אולי כדאי לשקול להשתמש ברכבת או באוטובוס במקום זאת. אנחנו יכולים לארגן הובלה משדה התעופה לתחנת הרכבת או האוטובוס, ונוכל לייעץ לגבי התחבורה הטובה ביותר שיש.
4האם המחירים המפורטים כוללים את כל העמלות והטיפים?
המחירים הנקובים הם הכל כלול, אך אינם כוללים טיפ אופציונלי לנהג. אין חובה לתת טיפ לנהג, אבל אם אתם מרוצים מההובלה טיפ בין 5 ל-10% יתקבל בהערכה רבה.
5האם נוכל להזמין מחלקה של מרצדס E למסלול זה?
כן, אתה מוזמן לבחור באפשרות זו במהלך תהליך ההזמנה. שימו לב שהמחיר מעט גבוה יותר בהשוואה לרכב הרגיל.
6באילו כלי רכב אתה משתמש בהסעות בין עירוניות?
אנא בדוק את מדור הצי שלנו עבור מכוניות זמינות; אנו משתמשים רק במותגים המפורטים בסעיף זה. הגיל המקסימלי של מכוניות הוא חמש שנים, אך בממוצע הצי שלנו הוא בן שנתיים. אם אתה זקוק לדגם מסוים אנא ספק הערה במהלך תהליך ההזמנה ואנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לעמוד בציפיות שלך.
7אנחנו קבוצה של 8 אנשים עם תיקים גדולים. האם נתאים למיניבוס שלך?
אנא בדוק את מפרט הרכב בסעיף הצי שלנו או שלח לנו דוא"ל לפני ביצוע הזמנה. למרבה הצער סביר להניח שאם יש לך מטען מוגזם, כנראה שלא תתאים למיניבוסים הסטנדרטיים שלנו המיועדים לעד 8 נוסעים. אם זה המצב, נצטרך לארגן מיניבוס גדול (ויקר בהרבה) עד 20 נוסעים, אולי עם מנשא.
8אנחנו קבוצה של 3 אנשים עם תיקים גדולים. האם כדאי להזמין מכונית סדאן, או להשתמש באפשרות שדרוג מיניבוס בחינם?
אם אתה מאמין שהתיקים שלך לא יכנסו לרכב סדאן רגיל, תמיד בטוח יותר להזמין מראש מיניבוס.
9האם נוכל לעצור לשירותים או לנשיכה מהירה בדרך?
כן, כמובן - עצירות קצרות של עד 15 דקות הן ללא תשלום. עבור עצירות ארוכות יותר, ייתכן שתחול עמלת המתנה, אך אתה מוזמן להתייעץ ישירות עם הנהג.
10האם נוכל להשתמש ב-Wi-Fi בזמן השימוש בתחבורה שלך?
אנא רשום במהלך ההזמנה שלך ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק שירות זה.
11אני אשתתף בפגישה וצריך שהנהג יחכה לי לפני שאחזור. מהי האפשרות הטובה ביותר להזמין?
ברוב המקרים האפשרות הטובה והזולה ביותר היא להזמין העברה חזרה באותו יום. כך לא תשלמו על נסיעה הלוך ושוב, רק תעריף לכיוון אחד בתוספת המתנה. אנו אפילו מציעים שתוכלו לחזור חזרה לפראג - או לשדה התעופה או למרכז העיר.
12אנו מעוניינים להזמין העברה מקוטנה הורה לפראג. אני יכול לראות שהחברה שלך מבוססת בפראג. האם תוכל לספק העברה כזו?
כן, אנו מספקים העברות בין שתי הערים (בשני הכיוונים). אבל אם אתם מזמינים העברה שמקורה לא בפראג, יש לשלם את ההעברה (או לפחות פיקדון) מראש.
13מה כלול במחיר? האם יש עמלות נוספות?
המחיר הנקוב הוא סופי ואין עמלות נוספות עבור השירותים שלנו או עצירות קצרות. עם זאת, דמי המתנה אופציונליים ארוכים יותר אינם כלולים במחיר. תהיו בטוחים שלא יהיו הפתעות או עמלות נוספות.