יומי באנגלית בקבוצה קטנה בהובלת מדריכים מורשים מקצועיים הדואגים שתבדר

אנו גאים להציע לכם סיורים רגליים בהובלת מדריכים מקצועיים המחזיקים ברישיון "המדריך הרשמי של פראג" המוכר. המטרה שלנו היא להראות לכם את פראג בצורה הנוחה ביותר בקבוצה קטנה, בה תוכלו לחוות את האווירה האמיתית של העיר העתיקה שלנו. אנחנו רוצים לוודא שיהיה לך טוב עם המדריך שלך ושתשעשע אותך! תודה על ההתחשבות, ותהנה מהטיולים שלך!

  • Kim Teague

    רק הודעת דוא"ל מהירה כדי להחמיא לך על השירות שלך. בזמן, עם צוות ידידותי ויעיל המספק תמורה מצוינת לכסף. הייתי ממליץ עליך בקלות לכל מי שמבקר בעיר. הרבה תודות.

     

    Kim Teague
  • Elizabeth Madsen

    אני רוצה להודות לך מאוד על השירות המדהים שקיבלנו כשביקרנו בפראג לפני שבוע :-))כל הנהגים שלנו היו מנומסים, מקצועיים ומאוד מועילים :-)) אנו בהחלט נמליץ על החברה שלך לחברים שלנו משפחה:-))) תודה מקרב לב שהפכת את ביקורנו בפראג למדהים ובלתי נשכח. אני חייב לומר שכולנו התרשמנו מהנהגים שלך:-)))))) שוב תודה ואנחנו בטוח יחזור לפראג וישתמש שוב בשירותיך :-)))))

    Elizabeth Madsen
  • Kevin Fletcher-Biles

    הוזמן על קו מבריטניה כמה ימים לפני היציאה. מערכת הזמנות קלה, אישור מהיר וללא צורך בתשלום מראש, רק שילם לנהג עם ההגעה למלון. תמחור מדויק ברור (כ-16 פאונד למכונית) שהייתה אחוזת סקודה סופרב ענקית שהכילה בשמחה 4 נוסעים ומזוודות, נהג דובר אנגלית פוגש אותך בהגעה ועוזר עם המזוודות. העברה יעילה ישר למלון מבלי להתעסק עם התחבורה הציבורית המקומית או המוניות הציבוריות במחיר מופקע. החלק הטוב ביותר היה קבלת שובר להצטרף לסיור רגלי חינם בעיר מכיכר העיר העתיקה. התברר כי מדובר בהליכה של 5 שעות עם רוב המראות הבולטים של העיר, כולל טיול עד לטירה עם סטודנט דובר אנגלית; שווה את מחיר המונית בלבד. כל כך התרשמנו שהזמנו את הנסיעה חזרה לשדה התעופה עם החברה הזו בלי שום היסוס.

    Kevin Fletcher-Biles
  • Ian McLaren, Edinburgh

    סטיבן היקר, רק שורה לומר שהתרשמתי מאוד משירות ההעברות שלך. נוחות מעולה, נהגים מהירים ויעילים אבל... ספר ההדרכה הקטן שלך היה פשוט נהדר לעיין בו במהלך קוקטייל וארוחת ערב...

    Ian McLaren, Edinburgh
  • Emma Luing and family

    רציתי לכתוב לך, להודות לך על השירות המדהים שקיבלנו בחופשתנו האחרונה לקרלובי וארי. הנהגים שלך כולם שולטים מאוד באנגלית וגורמים ללקוח להרגיש בנוח ובנוח, שמח לדבר אבל אף פעם לא דורש שיחה. לא יכולתי להיות מרוצה יותר מהשירות שקיבלנו, במיוחד הנהג המקסים שלקח אותנו משדה התעופה לגרנד הוטל Pupp ואסף אותנו - היינו אסירי תודה על האופי הנוח שלו, ושהוא שמח לעצור עבורנו במהלך המסע היה זמן מה. הערכנו את העובדה שהוא נהג זהיר מאוד מכיוון שמזג האוויר היה די קפוא, ושהוא שם את הבטיחות שלנו במקום הראשון. אני שמח שתצטט אותי בכל דרך, ואמליץ עליך בחום גם על יועץ טיולים וגם לכל מי שאנחנו מכירים שנוסע לפראג. אנו מצפים להזמין אתכם שוב בדצמבר 2015.

    Emma Luing and family
  • Karen Copley

    שלום, השתמשנו בשירותים שלך ב-14 בדצמבר 2014. זה עתה המלצתי בחום על השירותים שלך בתור מעולים על יועץ טיולים, בבקשה אל תיתן לך לרדת בסטנדרטים להמשיך לספק שירות מעולה והעתיד שלך יהיה בטוח.

    Karen Copley
  • C. J. Andrews

    בדיוק חזרנו מפראג והשתמשנו בשירותיכם משדה התעופה וממנו ובטיול ערב בנהר.

    כל הסידורים היו מחלקה ראשונה....תזמון, נהגים נעימים ויצירת קשר מהמשרד....טקסטים ומיילים וכו'.

    כל הכבוד ותודה.

    לא מוצא את ההפניה שלי, אבל זה לא משנה, רק שירות טוב ממך

    C. J. Andrews
  • O'Sullivan

    בדיוק עשינו את הטיול מהמלון שלנו לשדה התעופה. תודה על 2 מסעות קלים מאוד. נהג נעים, מענה מהיר לשאלות דוא"ל. אשמח להמליץ על שירותכם. הרבה תודות

    O'Sullivan
  • Catherine Hancock-Peat

    ערב טוב,

    רק רציתי להגיד לך תודה על השירות המעולה שקיבלנו מחברתך כשביקרנו בפראג. שני הנהגים הוצגו היטב, אדיבים מאוד, מועילים ודייקנים, והמכוניות היו נקיות ונוחות.

    התרשמנו מאוד מהשירות המקצועי ובהחלט נזמין אתכם שוב. אמליץ על החברה שלך לחברים ובני משפחה אם הם יבקרו בפראג.

    תודה רבה.

    Catherine Hancock-Peat
  • Tom Scott

    שלום, רק רציתי לשבח את הנהג שלי שהיה יעיל, אדיב מאוד, בקיא וידידותי -- ודיבר אנגלית ללא דופי כמובן! הוא הפך את הטיול שלי למרכז העיר פראג למהנה מאוד אחרי יום קשה. תודה רבה ובבקשה תודה לו; אני מצטער שאני לא זוכר את שמו.

    Tom Scott
  • Nigel Uzzell

    רק רציתי לשלוח לך פתק כדי לומר כמה השירות שלך היה פנטסטי. כל כך התעכבנו ביום ראשון ה-22 בפברואר בגלל בעיות בצוות ולאחר מכן בעיות טכניות שהתייאשתי מלהגיע לפראג. השתמשתי במספר קו העזרה בדואר האלקטרוני והגברת שדיברתי איתה הייתה ברורה ואינפורמטיבית וברגע שהיה לנו זמן חדש, היא אישרה שהאמר יהיה שם למרות האיחורים. זה היה פינוק מיוחד ליום ההולדת שלי שארגנתי לאורחים שלי שביקרו בפראג בפעם הראשונה ולהגיע לשדה התעופה לאחר האכזבה מהעיכובים למצוא שם את ההאמר עבורם התחילה את החופשה נהדרת . גם הנהג שלך היה מצוין והפיל את החלונות בדיוק בזמן הנכון כדי לתת להם נוף קסום של העיר. איזו דרך להגיע. בהמשך יום ההמראה, כאשר נאלצנו לשנות מספרים שיוצאים בגלל ערבוב של מישהו אחר, דלפק העזרה שלך סידר אותנו עם רכב נוסף במהירות וביעילות. אני חייב לומר שהשירות שלך היה מצוין ואני בהחלט ממליץ עליך לכל אחד וללא ספק אשתמש בך שוב. תודה רבה על כל העזרה.

    Nigel Uzzell
  • vicki webster

    היי

    רק רציתי לשלוח מייל כדי לומר שהתרגשתי מאוד מהשירותים שקיבלתי.

    תודה מיוחדת לרוס מנהיג הסיור על הסיור החינמי מיום ראשון. הידע, המומחיות וההתלהבות שלו היו פשוט מדהימים והייתי מפסיק בשמחה לשלם עבור הסיור ההוא בגללו. מזג האוויר קצת היה נגדו אבל זה לא הרגיע את הסיור והוא יצא מגדרו כדי לוודא שנעצור סמוי כדי שנוכל להיות מוגנים מפיסות הגשם המוזרות (הוא אפילו נתן את המטריה שלו לאחד האורחים בקבוצה!) אני מקווה שהוא, והבוסים שלו, יבינו כמה הוא טוב בעבודה שלו.

    לסיור חינם נדהמתי. אני מטייל הרבה וזה היה ללא ספק הסיור המקיף ביותר והלקוח בהובלת הלקוחות שהייתי בו. אנא העבירו את תודותי לרוס ואני מקווה שבדרך כלשהי יברכו אותו על העבודה הנהדרת שהוא עושה!!

    תודה לך, ויקי

    vicki webster
  • Jackie O'Dowd

    היי,

    רק רציתי להודות לך על שירות מבריק, מאוד מקצועי ואמין, מה שאומר שהצלחנו להירגע וליהנות מסוף השבוע הארוך שלנו. שוב תודה.

    ביקר בפראג - 27 בפברואר 2015 עד 2 במרץ 2015.

    Jackie O'Dowd
  • ערב טוב. זה עתה הגענו הביתה מפראג וברצוננו לנצל את ההזדמנות להביע כמה נהנינו מסיור הסופריור שלנו עם פטרה. ליז אי.

  • שלום, רק רציתי להודיע לך ש-Grand Walk היה טוב מאוד. היא הייתה מאוד נפלאה ומאוד מצחיקה. האם תוכל להעביר את תודותי למרתה. מרילין ר.