למד עוד אודותינו

העברות לנמל התעופה של פראג החלה את דרכה בשנת 2006, עם כלי רכב בודדים בלבד. אבל גדלנו מאז, ועכשיו אנחנו מספקים הסעות לשדה התעופה, הסעות זולות ושירותי לימוזינה יוקרתיים. כעת אנו המובילים של הסעות לנמל התעופה בפראג - על כך, יש לנו רק להודות ללקוחות על שנתנו בנו אמון לאורך כל הדרך. ביום ממוצע אנו מתמודדים עם כ-700 הזמנות, והגענו לאבן הדרך של שבעה מיליון נוסעים שהועברו באפריל 2019.

במילים פשוטות, השירות האמין והנוח שלנו קל להבנה מכיוון שיש מחיר קבוע לנסיעה בתוך פראג סיטי וצ'כיה. אנו משתפים פעולה עם חברות תעופה שונות, מלונות פראג וסוכנויות נסיעות בבריטניה ובארה"ב, בין היתר.

בנוסף לשירותי ההעברות, השכרת הלימוזינות וההובלה שלנו, אנו מנוסים גם בארגון סיורים בגדלים ובמשכים שונים, כמו שייט בנהר וטיולים.

אנו שואפים לספק את הלקוחות שלנו עם השירות המקיף שלנו. עד כה, השגנו זאת וכך הפכנו לחברה בעלת מוניטין ושירות אמינה.

16 שנים של מצוינות בשירות

Our drivers

לאחרונה גילינו שלמעלה מ-50% מהלקוחות שלנו משתמשים בשירות שלנו לאחר שהומלצו על ידי חבריהם ובני משפחתם.

הצי שלנו

המוטו שלנו

החברה שלנו נוסדה כדי להבטיח שירותי תחבורה באיכות מעולה בין נמל התעופה של פראג לבין מקומות שונים.

לכן, המוטו של החברה שלנו הוא:

• להבטיח אמינות ובטיחות
• לנהוג באחריות
• לספק רכבים נוחים ללקוחותינו
• לפעול במחירים קבועים כדי שלקוחותינו יוכלו להירגע.

Our vehicles

Our vehicles

Our fleet

Our fleet

  • 2006

    החברה שלנו נוסדה.
  • 2007

    שנה חשובה שבסיומה היו לנו עשרה נהגים וכמעט 40-50 הזמנות בוצעו בכל יום.
  • 2009

    התחלנו להשקיע רבות בשיווק ובנינו חטיבה חוזית חדשה.
  • 2010

    התרחבנו מלקוחות בודדים בלבד לשירות לקוחות עסקיים. התחברנו לחברות תעופה גדולות וסוכנויות נסיעות שונות. עד סוף 2010, גדלנו לחברה של 50 נהגים וכ-200 הזמנות יומיות.
  • 2014

    עם 100 נהגים שעובדים אצלנו, הגענו לרף של 500 הזמנות ליום.
  • 2016

    שיתפנו פעולה עם כמה חברות גדולות בתעשייה. נכון לעכשיו, יש לנו 150 נהגים לשירותנו ולוקחים כ-700 הזמנות מדי יום.
  • 2019

    השקנו את הפיתוח של מערכת הזמנות חדשה ואפליקציה סלולרית בהתאמה אישית. אנו מאמינים שמערכת ההזמנות החדשה והידידותית למשתמש שלנו תשפר את חווית הלקוח שלנו.
  • 2022

    עברנו זמנים קשים שנפגעו קשות ממגיפת COVID-19 ולקחנו את הזמן הזה כדי לשפר את השירותים שלנו על ידי השקעה במערכת הזמנות חדשה ובאפליקציות לנייד.

הלקוחות שלנו