צאו לטייל ברחבי פראג עם מדריכים מורשים!

| שאלות נפוצות - וואקים וסיורים | נקודת מפגש הליכה | על הליכות |

מרץ 21, 2022

פראג ברכב

סיור זה מתאים ביותר לתיירים שחסר להם זמן ורוצים להכיר את המיטב של פראג בפרק הזמן המוגבל שלהם. תיירים בכירים בעלי יכולת תנועה מוגבלת יכולים גם הם לבחור ליהנות מסיור זה. סיור זה ינוהל על ידי מדריך שיקריין באנגלית, ספרדית, גרמנית, איטלקית, רוסית וכו'.
מרץ 21, 2022

סיור אישי

ספר לנו מה אתה רוצה לראות, טווח הזמן שלך לסיור והעדפותיך. סיור זה יתאים לרצונותיכם - מדריך טיולים באנגלית, ספרדית, רוסית, איטלקית, גרמנית וכו'.

מדריכים פרטיים

המדריכים הפרטיים המקצועיים שלנו יכולים להראות לכם ברחבי העיר פראג ובצ'כיה עצמה לסיור בהתאמה אישית. המדריכים הם אנשי מקצוע מורשים ומשכילים עם הסמכה משירות המידע של פראג. יש להם ידע על התרבות, השפה, ההיסטוריה, האמנות והאדריכלות של אזורי מדינה שונים. יש לנו מדריכים הדוברים שפות שונות, כמו אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, איטלקית, הולנדית ורוסית, כדי לתקשר איתך בקלות.

לא משנה כמה אנשים יש בקבוצה שלך, אנו גובים סכום קבוע. עם זאת, לחוויה מיטבית, אנו מציעים שהקבוצה לא תכיל יותר מ-20 אנשים לכל מדריך. התעריף הסטנדרטי לחבילות השפה הנפוצות מתחיל ב- CZK 500 לשעה לכל הקבוצה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לדעת עוד על מחירים והצעות.