תיהנו מטיולים וטיולים בפראג עם פרשנות באנגלית

מבוצע על ידי מדריכים מורשים

טיולים וסיורים – שאלות נפוצות | נקודת מפגש | על הליכות | סיורים פרטיים

אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מהסיור שלך בפראג ולהישאר בה היא על ידי השתתפות בסיור ההליכה ברחבי העיר. לא רק שתתקלו במקומות החובה הטובים ביותר ברחבי העיר, אלא גם המדריכים בעלי עיני הנשר שלנו יציגו אתכם למספר רב של נקודות נסתרות ומראות שבהחלט לא תבחינו בעצמכם! סיורי ההליכה בפראג הם הזדמנות פנטסטית עבורכם להכיר את ההיסטוריה העשירה והארכיטקטורה המופלאה של העיר ולעזור לכם להתחבר אליה.

כדי להבטיח שכל התיירים יוכלו ליהנות מהסיורים ההליכים בפראג, יש לנו סיור רגלי בסיסי חינם בפראג , בו תוכלו להשתתף אם אתם פועלים בתקציב מוגבל. הסיורים שלנו נערכים מדי יום, וכולם יוצאים בדרך כלל מכיכר העיר העתיקה במרכז העיר, אלא אם צוין אחרת.

אנו מציעים גם סיור עם מאמן, שיהיה מושלם עבורכם אם אינכם מעוניינים בהליכה. יאספו אתכם מהמלון שלכם ויסעו אתכם ברחבי העיר, ותראו את המראות היפים שיש לפראג להציע.

PAT Guide
מרץ 21, 2022

סיור תרבות בירה

סיור רגלי זה ייקח אתכם אל הברים והפאבים הפופולריים ביותר בפראג, שם תוכלו ליהנות מדגימות של בירות מקומיות ולצבור ידע על ההיסטוריה של מבשלת הבירה של המדינה. אם אתה ברפליי ו/או חובב בירה, אז זה בהחלט הסיור בשבילך.
מרץ 21, 2022

סיור מעולה בפראג

בהיותו הפופולרי ביותר בקרב תיירים, סיור זה יציג בפניכם את כל המקומות הטובים ביותר בפראג. סיור זה בן שש שעות מורכב מסיור רגלי, שייט בסירה על נהר הוולטאבה, ארוחת צהריים ונסיעה בחשמלית.
מרץ 21, 2022

סיור לילה בפראג

מושלם לתיירים שיש להם ערב פנוי, סיור זה לוקח אתכם לשייט חינני על נהר הוולטאבה ומאפשר לכם ליהנות מאורות הלילה עוצרי הנשימה של פראג. תיסעו באוטובוס כדי להגיע לסירה, ממנה תיהנו ממראות שאין שני להם מחיי הלילה של פראג. מזנון חם וקר ומוזיקה חיה על הסירה יהפכו את הערב שלכם למהנה עוד יותר!
מרץ 21, 2022

סיור הליכה חינם בפראג

בסיור מודרך זה בן ארבע שעות, בחינם לכל לקוחות ההסעות שלנו משדה התעופה, תראה את מקומות העניין הבולטים ביותר של פראג, כולל כיכר ואצלב, מצודת פראג וגשר קארל. הסיור נערך באנגלית.
מרץ 21, 2022

סיור גדול בעיר

סיור זה בן שלושה חלקים הוא פנטסטי, מכיוון שהוא מדגיש בקפדנות את פראג כפנינה היסטורית וארכיטקטונית של מרכז אירופה. סיור זה נמשך שלוש וחצי שעות, מורכב מהליכה וטיולי אוטובוס וסירה, ומראה לך את המיטב של פראג, כולל העיר העתיקה, העיר החדשה, העיר הקטנה והראצ'אני.
מרץ 21, 2022

מצודת פראג דרך הכביש המלכותי

סעו על פני גשר קארל ובקרו בטירה - אחד המבצרים הגדולים של מרכז אירופה ומהותה של הרפובליקה הצ'כית. אתם תעברו על הכביש המלכותי ותתקלו בקתדרלת סנט ויטוס, הארמון המלכותי הישן, הגן המלכותי המקסים, בזיליקת סנט ג'ורג' ו-גולדן ליין.

מדריכים פרטיים

אתה יכול גם לבחור ליהנות מסיורים פרטיים המכסים את העיר פראג ואת צ'כיה כולה - בהנחיית מדריכים מקצועיים. המדריכים שלנו הם בעלי רישיון ומוסמכים מספיק, עם ההשכלה והתעודות הדרושים מסופקים על ידי שירות המידע של פראג. הידע הרב שלהם בשפות, היסטוריה, אדריכלות ואמנות הוא עניין של גאווה עבורנו. המדריכים שלנו יכולים לספר ברוב השפות הנפוצות (כגון גרמנית, ספרדית, פורטוגזית, צרפתית, הולנדית, איטלקית ורוסית). עבור שירותי המדריך תחויבו בתעריף קבוע לשעה, ותעריף זה לא יושפע ממספר האנשים שיש לכם בקבוצתכם (עם זאת, אנו ממליצים להעמיד לכל היותר 20 איש למדריך). התעריף הסטנדרטי שלנו הוא מ -500 CZK לשעה עבור רוב השפות הנפוצות.

להצעת המחיר המדויקת, ניתן לפנות אלינו כאן.

הנחות

תוכל ליהנות מהנחה של 11% אם תזמין הסעה משדה התעופה או תחנת רכבת איתנו ואם תשלם מראש באינטרנט - הן עבור הסיור והן עבור ההעברה. רשמו בהזמנה 'הובלה וטיולים 11% הנחה' ותוכלו ליהנות מההנחה. יש לשלם את ההזמנה לפחות 24 שעות לפני מועד האיסוף או הסיור.

ההנחה לא תחול על סיורים שכבר מוזלים, כגון ההצעה המיוחדת לסיור סופיריור וארוחת הערב בשייט בנהר . חלה מדיניות ביטולים רגילה.